Wij zijn benaderd door een klant die problemen had met zijn Apple iMac computer, zo startte het apparaat uit zichzelf op en nadat er was ingelogd kreeg de klant een paars en groen scherm te zien. Kort om het apparaat gaf vreemde vertoningen en er was geen mogelijkheid meer om fatsoenlijk te kunnen werken.

“Het is altijd vervelend als apparaten niet werken zoals ze horen te doen.”

Onze computerspecialist heeft de iMac in ons servicecenter onderzocht.

Wij hebben de iMac eerst geprobeerd normaal op te starten mede om te zien hoe het apparaat reageert, ook hierbij kregen wij een paars en groen te zien. Daarna hebben wij de iMac opgestart in de “safe” modus. In deze modus is het mogelijk om via een achterdeur het besturingsysteem te repareren. Ook is het mogelijk om de logboeken uit te lezen en te onderzoeken of uw bestanden intact zijn.

Wij hebben in de “safe” modus herstelsoftware geïnstalleerd die ervoor zorgt dat het probleem werd opgelost. Zo hebben wij het systeem weer geüpdatet en ervoor gezorgd dat andere softwareprogramma’s ook geüpdatet werden. Daardoor zijn de problemen verholpen.

Gelukkig konden wij deze klant met zijn probleem helpen, maar helaas dat is niet altijd het geval. Daarom hebben wij in dat geval de “no cure no pay service” dit houdt in dat u niet hoeft te betalen als wij het probleem niet kunnen verhelpen. Dat is wel zo eerlijk!

Heeft u ook problemen met uw iMac of Macbook? Wij helpen u heel graag verder.
Maak gerust een afspraak met onze Apple specialisten.

Ook problemen met je iMac? Wij bellen je graag terug!

Wanneer wil je teruggebeld worden?

2 + 12 =