Vanaf 17 december stopt XS4ALL met de webdisk dienst. Alle online opgeslagen bestanden worden die dag verwijderd. Wel wordt er een alternatief aangeboden, KPN Cloud van het moederbedrijf KPN. Klanten van XS4ALL hebben met KPN Cloud nog steeds toegang tot 10GB opslagruimte per mailadres.

Het zou wel kunnen dat bestaande bestanden binnen de Webdisk-omgeving eventueel wel verplaatst moeten worden. Dat kan door bestanden te downloaden. Dit kan bijvoorbeeld door FileZilla als het om meerdere bestanden gaat. Vervolgens moeten de betreffende bestanden handmatig naar KPN Cloud geüpload  worden. XS4All zegt in een bericht aan de klanten dat de dienst van KPN meer mogelijkheden heeft vergeleken met Webdisk, waaronder de mogelijkheid om bestanden automatisch te synchroniseren. De bestanden worden nog steeds op Nederlandse servers opgeslagen.

Wist je dat wij van de computerspecialisten kunnen helpen met het overzetten van de bestanden, en…. Dat je ook bij de computerspecialisten een back-up  kunt aanschaffen voor je mailadres?

Neem contact met ons op voor meer informatie.

Wanneer wil je teruggebeld worden?

4 + 1 =

Google MapsFind local businesses, view maps and get driving directions in Google Maps.maps.google.com